Sunday, September 14, 2008

damn quizzes!!

hari ni ada kuiz eko maths..damn!! aku langsung x ingat petua cramer or anything shit about it!! i dont gv a damn at all!! tp td lect aku tegur aku tanyer aku ada problem ke ngan ape yg dia ajar??kalu ada probs,knp x jmpe dia??hahahaha..mcm mana aku nak jmpe..kelas aku pack gler waktu pagi.tym petang lak lect ni x de kat bilik..so,bgtau la aku bler masa aku nak jmper dye?? lgpun,aku malu gak la ble org lain beria jwb quiz,tp aku duk rilex mcm soalan tu kacang tanah je..tp,mmg aku x tau nak jwb ape.aku mana nak blaja maths ni..aku mmg lembab bab kira2 ni..omg!!! help me!!
nanti kalu aku jmper lect tu,sanggup ke dia nak ajar aku dr bab 1 sampai current chapter yg dia ajar??sanggup ke??aku takut nanti dia malukan aku dalam kelas..ye la..bler tanya paham x,aku angguk je..padahal haram x paham mende pun..!! berlagak paham je aku ni..tp hakikat..BLURRRRR
tgk la esk..aku dah wat appointment ngan dye..harap2 dia leh bantu aku..bg soalan bocor ke..hahahahaahahaha