Monday, March 14, 2011

Crazy Thought!!

Suddenly, i got this crazy2 idea!!! i want to go for holiday in Indonesia!!!! Yeaaahh!!!
rasa mcm nak lari jauh2 dari sini, rasa mcm nak amek flight malam ni jugak, pegi indon, tangkap gbr banyak2, pastu beli souvenir ala kadar, duduk lam 2 malam, pastu balik malaysia!  i dont know why... rasa mcm nk pegi sorang2, explore new place all alone...tp tu cuma ape yg aku rasa..aku x seberani mcm tu..at least aku kena pegi 2 org...sapa aku nk ajk ni? yg free time weekend, kitaorg boley pegi straight ke sana and balik semula malaysia on the next day...tp kawan2 ramai yg x free..lau yg free pun xde duit la, ape la, itu la, ini la....aih..itu belum kawen lagi..kalau dh kawen nanti, mcm mana agaknyer yek?

Seriously, aku rasa aku akan buat jugak mende ni satu hari nanti, pegi melancong dengan spontan...sekadar nk hilangkan rasa bosan....tp kalau ada pintu suka hati doraemon kan bagus....aku boleh pegi mana2 je aku suka....italy( nk naik gondola kat venice), australia (tgk sydney opera house), new zealand (middle earth), alaska (nk tgk aurora),USA (niagara falls), Turkey (masjid biru), Egypt (pyramid), China (great wall China), Korea (winter sonata)......wah, bestnyer!! indah nyer ciptaan Tuhan, di setiap tempat, berbeza tarikannya... kalau la aku   boleh mintak satu juta dari Bill Gates, alangkah indah nyer!!! hehehe..

bila agaknyer aku nak pegi?? 1st destination aku rasa dah tentu yg dekat2 je, cth Indon atau paling dekat lagi, Sabah........ ^^,