Saturday, March 5, 2011

Keep On Dreaming

Ble agaknyer aku nak pakai kereta ek???
Paling lewat hujung tahun ni kot....wah, x sabar rasanya nk pakai kete sendiri..ye la, asyik pakai kete bapak je, nk pulak pakai kete sendiri kan....bosan kot xde kete kat KL ni...jalan mmg jem, tp nk gune kete jz utk balik kg atau ronda2 waktu mlm....seronoknyer!! kete idaman aku yg mampu milik, yg menjadi pilihan pertama aku bila nak beli kete ialah::


hehehehehe..Suzuki Swift Sport!! tp rasanya x mampu kot nak pakai kete ni dlm tahun ni...ye la, kete ni yg auto pun dh cecah 100k....kalau hujung bulan, confirm aku kena makan tayar, sekarang ni aku xde tanggungan ape2 pun duit cepat je mengalir mcm air,,ini kan plak bila dh ada kete...lagi lah,..dengan hutang kad kredit nyer....huhuhu....ok, kalau swift aku x mampu, kete pilihan kedua yg mampu milik ialah kete .... jeng jeng jeng....:::


Satria Neo CPS!! Yeaaayy!! comel kan kete ni warna pink??? hehehehe..kalau satria neo, aku akan beli kaler putih...psal kaler lain aku x minat..kaler pink xde la plak.kalau x aku dh beli dh kaler pink, pastu ekzos tkar cover hello kity, gler smart ah!!!!kalau swift aku beli kaler kuning la jgk......tapi kalau ikut kan sebenar2 nya kete idaman aku dr zaman sekolah dulu ialah kete lain, tp rasa2 nya mmg x mampu nk pakai kot kete tu...mahal sgt....mahal ke? tah aku tak tau,...ini lah kete idaman aku tiap kali ble aku npk org pakai kete ni, mesti aku rasa jeles..kete i sgt cute! sesuai utk pmpuan..ini lah kete idaman aku yg x mampu milik tu:::


Volkswagen Beetle!! hehehe..kete ni cute n comel gler! tp ta nak kaler pink, aku nk kaler hijau...hijau is my feveret,,,aih, ble lah bley pakai kete sendiri ni???? hurmmm....

Tak lama lg kot =D