Sunday, May 15, 2011

Movie: Priest

Baru je tgk cerita Priest tadi kat Summit dengan Sharm.

Kteorg tgk kul 9mlm, midnite punyer sold out. Mula2 tu aku ingat kan cerita ni pasal paderi (nama lagi priest), dlm hati terpikir gak, apesal la minah ni ajak aku tgk cter keagamaan ni??? (pasal dia x beriman pun) wakkaakaa..and then waktu dia nk reserve ticket pun aku x tanya cter pasal ape, aku juz on je...so, kteorg smpai summit lebey kurang kul 7.30, then gi mkn, pusing2, smpai kul 9 masuk wayang... rupa2 nyer cter ni pasal vampire vs human...huhuhu...tp vampire dia bukan yg hot2 mcm the cullens yer...vampire dia sgt hodoh and dah mcm makhluk dlm cerita the descent pun ada...movie dia pasal vampire serang manusia, and para paderi telah diajar cara2 nk lawan makhluk ni,,, dlm cter ni, priests diangap sbg org suruhan tuhan la..kira yg paling best utk lawan vampire...and ada satu priest, nama dia (aku lupa) hahahaa sbb dlm cter tu org panggil dia priest or father jer, adalah hero cter ni..dia sgt cool, and not bad looking, dia langar law gereja utk lawan vampire (yg gereja ingat dh pupus lama)...sbb vampire2 t culik anak dia,,erk?? haha..tp ok la, cter ni best,full of action,and motorsikal dia paling best!! laju gler!! mcm fast & furious! mmg x rugi la....seyes best, cuma cter dia agak pendek and ending agak kurang memuaskan...tp berbaloi la,im sure they will be priest 2 coz cter dia tergantung td........