Monday, May 2, 2011

Life is always cheat on u..

Life, kat mana2 pun sama....kl, kuantan, kedah, even kat changlun skali pun, kalau diri sendiri x pandai nk jaga diri sendiri, mmg habis laaa...same goes to me....im getting worse frm day to day...idk why....myb because the freedom that i get here,has led me into a black tunnel...hoping that i will repent one day,( but its jz a hope)...
semua benda tu kena dtg dr nawaitu sendiri..klau sendiri rasa nk berubah, bukit tinggi leh jd rata...tp kalau takat hangat2 taik ayam, dosa kecik zarah boleh besar n tinggi mcm gunung everest...aku tak nak bila semua benda dh terlewat, baru nk menyesal.mcm pepatah la, dah terhantuk baru nk tergadah....sepatutnyer kena la hati2 drpd awal.pilih kawan yg betul2 membantu, bukan yg mengutuk, menjahanamkan...tp itu kecik punyer hal...yg sebenarnya, semua tu dtg dr diri sendiri,,aku sendiri kena decide nk pilih jalan lurus atau bengkok..Ya Allah, kau ampuni dosa aku, yg banyak alpa dlm mengejar keduniaan dan keseronokan dunia, tanpa pernah ingat akan dosa, halal, haram, balasan setiap apa yg aku buat, aku ambil ringan sedangkan aku tahu, setiap siksa mu adalah pedih dan sakit...Semoga pintu hati aku dibukakan untuk kembali ke jalan yg lurus..amin.....