Wednesday, March 2, 2011

Adakah dia org nya??

Aku rasa cam suka kt seseorang....tp like i said b4, love is sux...
idk whether dis is so called love or what...but then, i keep thinking and thinking about him..
cmner ek? nk terus terang malu coz npk cm sgt desperate...b4 dis kalau aku ske, aku ckp je aku ske..tp yg ni agak susah...bkn pe, ta nak dia rasa aku desperate n aku pun ta nak hilang kwn..ye la kan, mana tw lau aku ckp aku ske dia, tetiba dia blah.....lg x best cmtu...
dia ni x la hensem pun, biasa2 je, tp manis org nyer, cool, and sgt la sedap suaranya..haahaha.
ske sgt brkawan ngn dia, tp dia asyik buat aku tergantung, mknanya klau aku tnya ape2, dia jwb, tp pastu ble aku reply, dia senyap, dia buat persoalan tu hanging like a spider... erk??
tp x kisah la....jnji aku ske.....jd kwn pun dh kira bgs dah..