Wednesday, March 2, 2011

Ape pnyer soalan daaa.....

td tym keje, dpt satu call dr customer, melayu.....
customer tu tanya knp dia x boleh bayar kredit kad kat atm machine,aku dah la mengantuk gler2, mls gler nk jwb pertanyaan yg aku rasa anak kucing pun leh jawab...

cust "cik, sy nk tnya la, apa masalah kad kredit saya ni? kena block ke? saya nak bayar kredit card saya gne atm machine, tp dia asyik tendang kuar je....apesal eh?"

aku: " itu atm pnyer pasallah! " (ooopppss! hahahaha, x pasal2 pakcik tu kena sound...)

dah tau x leh pakai kat c2, try la atm machine yg lain...adoi laa....

lepas tu ada satu call lg, aku jwb call tu, cm biasa greeting baik punyer, ikut trtib, ayat manis ala2 manja jer suara... (cust lelaki) nak tanya pasal outstanding balance kredit kad,
sebelum aku leh bgtau dia pnyer outstanding, aku kena la verify dia dulu, nak verify kena tanya paling kurang 3 soalan, tp cust ni tah sakit kat mana, lambat sgt pick up....sume soalan aku tanya x leh jwb, soalan dr 3 jd 5....lepas hbs verify,

aku: " ok sir, thank u for calling cimb bank card center, bye"
cust: : ok sama2.bye"

wakkakakkakkaa..!! bodoh!! aku lupa nk bgtau dia pnyer outstanding balance!! aku terus wt closing and lelaki tu pun dh lupa dgn soalan dia!! hahahahhaa....kesian dia...mesti dia rasa bodoh sgt lepas tu....hahahahaha