Thursday, March 10, 2011

What A Surprise!!!

Semalam, dapat satu kejutan dari my lil brother! Tetiba pukul 2 pagi dia muncul kat depan rumah dgn awek dia...! Ishk budak ni, berjalan dari Melaka sampai KL semata2 sebab boring duduk rumah...(balik Kuantan ta nak lak)...So, kebetulan aku pun sebenarnya x tido lagi coz tggu kawan sbb  planning nak keluar makan .. Tapi oleh kerana adik aku datang, terpaksa la batalkan hasrat nk kua ngn kawan... So, kiteorang pun pg la mkn kat Pusat Bandar Damansara, kat restoran Ali Maju yg beroperasi selama 24 jam..

Lepas tu, kitaorang bergerak ke Putrajaya (it waz late, yeah i know)...pada jam 3 pagi! huhu, x byk kete pun, and sampai kat sana pun xde org pun....so, seronok la kitaorang bergambar (kebetulan ada cam baru, hehe).
Yg x best, aku keje kul 8 pagi, aku smpai umah kul 6.30 pagi...adik aku pun terus blah lepas anta aku...aku smpat la jgk tido smpai kul 7.15, so, ape lagi, mandi kerbau je la....

Then cam biasa, kat tempat keje, x terkira dah brape kali aku menguap...Tp best jgk la lepak smlm pasal aku pun x pernah lagi smpai Putrajaya malam2 buta.... ^^, nk upload gbr, tp card reader xde...