Wednesday, March 9, 2011

Digital Cam SLR

Semalam, dgn slumber nya aku telah membeli sebiji camera digital slr.....tanpa berfikir banyak, tanpa mengira mana2 faktor yg perlu dikira, aku telah swiped kredit kad aku berjumlah RM 2069...HOHO! puas hati aku! hambik ko!!! bertambah hutang aku, TAHNIAH!

Sebab ape aku beli kamera itu?? Entah, aku pun x tau...mungkin sebab nk tgk konsert SUJU, jd aku pun beli la....semalam aku berkira2 gak samada nk beli i-pad atau cam dslr, last2 dsr menang tipis...! hoho, bukan ape, i-pad aku rasa cm bkn satu keperluan pun sbb laptop dah ada, myb cuma laptop besar dr i-pad, tu jer, tp x mustahil aku akan beli jgk i-pad, tp lmbat lg kot......

So, smlm dh try ckit2, x la teror sgt guna kamera tu, tp sekurang2 nya boleh la jgk aku tangkap gbr housemate aku....yg x bestnyer, diaorang x bg aku USB la semalam..cis! takper2, nanti aku pegi balik kat low yatt tu mntak kabel...!

Mood: puas hati! hahaha

pic taken last nite using dslr: